Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 11 maj 2012 21:32

Klockan springer iväg, men nu ska jag fan gå å lägga mig. Redan? Ja! Jag är trött å svag å har ont överallt. Har rastat hunden nu iaf och faktist hittat en klänning i garderoben som passar. Svart. Svarta strumpbyxor. Känns lite väl svart om jag tar svarta skor oxå.. Hmmm? Inför imorgondagen talar jag såklart om. 


 


Imorgon blir det såna här! :D

Av Alexandra Hofman - 11 maj 2012 17:03

Hej!

Idag är det fredag då. Jag var förbi söder och Liljeholmen idag. Köpte en såndär Magnum Infinity glass. Kände mig så orkeslös så det får lov och bli en del kalorier idag faktist. Annars orkar jag ju inte träna! Eller blogga, ni har säkert sätt att jag inte orkat blogga så mycket på sistone.


Annars har jag satt upp lappar i området om Mimmi. Undrar hur det kommer gå. 


Ska inte festa eller nått idag, men imorgon har vi planer! Först ska jag å Jack åka saltsjöbanan och gå på prova-på-hundkurs i Östervik. Kostar bara 80 kronor för en timme så de e naajs. Finns tre kurser att välja mellan ifall nån annan oxå vill åka dit. 


Efter det blir det nog att åka hem och fixa sig inför fest. Har inga exakta planer än men ska möta upp Fredrika och Therese för utgång! Får se vart vi går. 

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards