Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 10 maj 2012 22:28

Sådär apropå ingenting, blåa linjen suger, vill aldrig mer åka den :P haha


Har inte hittat hunden ännu!

Tyvärr asså.

Peter (han jag bor med) skulle skriva ut lappar på jobbet idag så jag kan lägga upp här i området. Tur man inte är ensam i en sånhär situation, jag har ju varken skrivare eller kontakter i området som han har.


Idag har jag väl roat mig som vanligt, stan å sånt, ni vet det vanliga :)

Zumban var GRYM, as usual! Synd att det bara är en gång i veckan.


Ska sova nu snart. Om det slutat regna imorgon blir det en lite längre promenad. Känns som att Jack behöver det, han har inte fått sina skogspromenader på sistone, bara tvingats söka efter Mimmi hehe :P Han har blivit så duktig min Jack, som idag när det regnat har jag bara släppt ut honom lös på gården så han fått kissa, och inte rymmet han då inte! aaaw<3


 

Av Alexandra Hofman - 10 maj 2012 09:46

Mimmi har inte synts till än. Stackarn..

Försökte ringa en spådam idag, en seriös sådan som jobbar i tidningen Nära. Dock var linjen upptagen heeeela tiden, och hon hade bara telefontid en timme :(


Man kan inte sitta här och oroa sig hela tiden. Har inte vart på gym sen Mimmi försvann så idag tänker jag faktist gå på gym. Zumba på medborgarplatsen är det som gäller på torsdagar. Har gymmat väldigt lite sen jag kom till sthlm igen, men ser ändå resultat på vikten så tror inte det är så farligt att jag glömt gymmet hehe ;) Eller rättare sagt varit för lat för att ta mig till gymmet, är ju en bit dit...

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards