Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 2 maj 2012 14:25

Har varit inne i stan, när jag kom till södermalm märkte jag hur mycket jag saknat det. Sofo är nog min favoritstatsdel hittills. Visst är det härligt med överklassmiljöerna oxå, men folk håller sig mer för sig själv där och går inte fram och talar med varandra.


När jag kom hem tog jag hunden i koppel och satte mig ute på altanen och njöt av solen. Sen var det så varmt också så jag tog inte ens nån jacka när vi gick ut på promenad i området. Känns lite surrealistiskt att det plötsligt är sommar, speciellt när jag kom från snöiga finland till detta! :D



From that..
 

..to this!   




  

Av Alexandra Hofman - 2 maj 2012 09:27

Jack har fått nys på löptik och varit allmänt gnällig. Troligen är det en tik i samma trappuppgång som löper. Så är det att ha hanhund!


Jag ska fixa mig nu, sen drar jag in till stan för att förhoppningsvis få lite ärenden uträttade. Har inte lyckats tanka mitt mobila bredband än, det SUGER!

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards