Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 15 maj 2012 21:10

Hello! Har haft en trevlig, lugn dag. Inte varit ute på stan något mera efter idag, utan varit hemma och lekt med Jack å sånt. Känner mig inte så värst sjuk mera, bara huvudvärk men den går väl över snart. Var lite varmare idag. Blir verkligen sjuk direkt om det blåser ens LITE! Jobbigt. 


Ang djurkommunikationen så har jag inte fått några konkreta resultat ännu. Folk med den förmågan är så himla få och personer som behöver deras hjälp är så många. Så det är svårt att få tag i dem. Sen vågar jag inte ringa vem som helst heller, finns ju många som bara vill ha pengar. Så bara att vänta, kanske jag får svar imorgon.


Idag har jag gjort lite biologiuppgifter. Känner att jag har kontroll över den kursen och kommer få rätt bra poäng i den. Sen har vi då en historiakurs som det är lite värre med. SKulle vart enkelt om man hade närvarostudier i det ämnet, nu känns det så tråkigt att läsa en bok om sånt när man har så himla mycket annat viktigt att läsa och göra.


 

Av Alexandra Hofman - 15 maj 2012 14:06

Idag steg jag upp i tid, och drog ut i skogen med Jack! :) Sen blev det Spinning+core på SATS Odenplan. Därefter tog jag äntligen itu med dethär med svenskt personnummer och folkbokföring. Fick vänta en timme på skatteverket, deprimerande och tråkigt ställe. Var på det i södermalm, vilket har mindre kö än Stockholm city. Dock tog det länge innan jag hittade dit! 


Men nu har jag iaf registrerat mig på denna adress på Lidingö. Mitt svenska personnummer kommer inom 2 veckor, ganska najs att ha det gjort och slippa köa där mera! :D

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards