Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Alexandra Hofman - 7 maj 2012 21:59

Jag tänker inte berätta ett skit om kvällen ;) Ni får gå in imorgon på bloggen, måste se först hur det går. Prova-på ni vet;)


Har vart en stressig dag. Imorgon ska jag på Hot Mojo, som är yoga-liknande träning i varm sal. Kan vara bra för att slappna av. Känner att bantningen börjat påverka mig nu, orkar inte jogga lika långt mera, seriously???

Jaja. Inför helgen finns typ 3 alternativ till fest. hmmmm what to doo I ask? Gotta love sthlm!

Av Alexandra Hofman - 7 maj 2012 15:27

Hej!

Nu har jag vart i stan där det var lite dött, hittade inte så mycket. Så bokade om min fika tills lite tidigare. Blev Fältöversten på Karlaplan. De hade italiensk glass så jag tog en kula av det :) Inget som bantningen förstörs av, och man måste ju äta lite smått nu som då. 


Nu är jag hemma en snabbis, ska dra ut med hunden, men jävlar vad det blåser å e kyligt ute. Nåja, sen blir det en sväng till Södertälje. Spännande!!!

Av Alexandra Hofman - 7 maj 2012 11:04

Nu ska jag snart dra in till stan för lite shopping och fika med en vän och sånt. Stressigt storstadsliv, men idag kommer min hyresvärd hem så det blir lite lättare med hundvakt då.


Jag har bokat in mig på gym ikväll 18.30 Men funderar om jag borde avboka det, eftersom jag talat med en tjej i södertälje nu om en fin avelstik som är tillsalu. Vore väl bäst för mig att köpa just vuxna hundar som man VET funkar till avel. Jag har ju haft otur med alla valpar jag köpt, ingen har blivit riktigt fin utställningsmässigt eller avelsmässigt. Nåja, vi får se hur det går ikväll ;)

Av Alexandra Hofman - 7 maj 2012 10:27

 



Såhär såg det ut på altanen... Två kissekatter som satt och tittade på Jack. Dock morrade dom hehe. Vi har ju mött dem förut. Det var den svarta som Jack jagade upp i ett träd.   

Presentation


People think I'm silly for being in a dreamworld all the time, but honestly, I think they are silly for thinking reality is a better place to be. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards